femton olika tillstånd på tre minuter



Sitter jag och ljuger om Ibiza?
Brudarnas svar blinkar på mobilens skärmsläckare med sin frånvaro.

Brist på garn och lektyr gör mig gärna paranoid.
Att inte vara viktigast i allas världar har sedan länge varit jobbigt, men idag, denna söndag då inget är särskilt, betyder allt att alla glömt bort mig. Inte bara gällande Ibiza, utan allt.
Varför förstår inte folk och fä att allting handlar om mig?

Funderar något kring flykt och självbevarelsedrift och skillnader och likheter dem emellan.
Feghet, rättvisa och överlevnad och tjo faderittan. Att vara dum. Elak. Osnäll.

Arg är jag också. En sorts ilska grundad på oförståelse, frustration och medvetenhet.

All värk har av någon jävla anledning hamnat i bröstvårtorna.
I vanliga fall brukar värken sprida ut sig över väl valda, ändock få, ställen. Det brukar vara outhärdligt .
Nu har den alltså lokaliserat sig i bröstvårtorna. Att ha tröja på sig är tortyr.
Allt jag vill göra är att ligga naken på rygg i ett vakum. Inga vindpustar. Ingenting.
Kanske skära bort dem. Knipsa bort dem med en liten tång.

Känner mig lite ensam.
Kanske rädd.

Vill gärna knarka.

Och hångla utan att umgås.

Äta men ändå inte.

Springa långt och snabbt men ligga stilla.

Prata ut och tiga ihjäl någon.

..gråta.

JAG HATAR PMS! ..men jag älskar att vara kvinna.

KRAM!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits