powernap


Men hörrni! Idag är jag minsan trött.
Oj, oj, oj. Jag är trött överallt. Till och med tungan är trött. Själen, SJÄLEN, har träningsvärk.
Jag är en liten trött fjäril med träningsvärk i själen och min ponny orkar inte äta.

SÅ jävla trött är jag. Så trött att jag skriver om själar och fjärilar.
Hahahaha. HAHAHAHahahahaha!

Men vet ni vad jag gjort hela dagen?
JAG HAR FIKAT MED STINA! Och dessutom fått en ny IRLkompis.
Tidigare var vi bara FB-polare men nu är vi kompiskompisar och han är snäll och lång och vi ska gå på bio och åka till Umeå tillsammans.

SEN ÅKER JAG TILL IBIZA! Då är jag inten trött fjäril längre.


Kan man reklamera på systembolaget?
Jag köpte en box tidigare idag som nu har läckt ut över hela källargolvet.
Jag älskar inte det.

Kommentarer:
Postat av: Hockey!

Jävlarrr vad taggad jag är på att fara till IbizAAAA!!!!!

2009-10-28 @ 01:13:50

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits