you give me fever

Det är Vilhelminas fel. Började kallsvettas när jag gick runt plass'n.
Det kan bero på attdet kallas plass'n.  ...?! Vad hände? Total obalans mellan allt och ingenting.

men hahahaha när jag gick där så tänkte jag jhahahahahaa på en jätterolig grej HAHHAHAHahahahahah
Jag närvarade inte själv men hahahahahhahahaha
En tjej, som är några år yngre än mig och jobbar på ICA eller COOP skulle öppna en ny kassa
hahahahahahahahhaha
så ropade hon med sin servicemindade lilla stämma: JAG TAR DEN I TVÅAN!
hahahahahahhahahahahahahahahaahahahahahhahahahahahahahah åh.
ja.. Nä.

JO! HAHAHAHAHAHAHHAAHHAH!



Jag har inget emot att hälsa på människor, men jag har något emot tutvinkare.
Jag ignorerar tutvinkare. Jag vägrar hälsa på tutvinkare även om det är min egen pappa.
KAN ALLA SLUTA TUTA OCH VINKA?!

Bra tjejkväll so far. Jag och pappsen handlade på måfå. Det blev potatis, tapenade, tortellini, gräddglass, björnbärsfil, snus, hårfärg, färsk kronärtskocka och honung.
Vi åt tapenade och tortellini och fnissade för att i var så tokiga.
Nu ska vi färga pappas hår och kolla på NHLpremiären.

Hur går man vidare efter det kanske ni undrar?
Jag hittade precis otaliga kvadratmeter bubbelplast. *eXiTeD*

Ja, jag är kär i Jon och Mariette. Jihde är också kär i Mariette.


...."JAG TAR DEN I TVÅAN!" HAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA
HAHAHAHHAHAHAHAH

Kommentarer:
Postat av: pubes

hahahaha

Postat av: pubes

sv: yes, going retro comic!



jon åkte ju ut. HAH!

2009-10-03 @ 00:13:09
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: pubes

men känner jag dig rätt vet jag att du på ett eller annat sätt kommer hamna på en efterfest/bakom honom i korv-kön på statiol/möta honom på gatan, inom ett år! så du kommer få ligga med honom iaf!

2009-10-03 @ 11:25:29
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Anonym

var det erika lindblad som sa det?

2009-10-09 @ 17:54:01

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits