Med inbördes ordning



Holmén ser väldigt arisk ut. Det gör han.
Jag tycker att listor avslöjar mycket.
Det här är min lista:
1. Kim Källström
2. Olof Mellberg
3. Majstorovic
4. Marcus Berg
5. H. Larsson
6. Ibrahimovic
7. Svensson

Ingen annan platsar.

Hamnade i någon slags efterfestsituation igårkväll. Via msn och videokonversationer. Det var ingen regelrätt efterfest då det varken vare för- eller actuall fest innan, men ändå; det var efterfest.
Tillsammans med den människan har jag haft åtskilliga episka efterfester. EPISKA!
..och jag har ändå avverkat diverse efterfester i mina dagar, I'll tell you.
Gårdagen var en av dem, de episka. Inget särskilt, inget nämnvärt. Bara bra.

Jag drack ungefär tre glas vin. När jag vaknade ville jag dö.
Det kändes snarare som tre flaskor än tre glas.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits