Den helige Mikaels dag

..att känna känslor i munnen visade sig sedermera vara feber och svullna lymfkörtlar. (körtel är förövrigt inte svenskans vackraste ord?)

SLEM. Slem överallt.

Förpassad till soffan, där jag alltid tycks hamna så fort jag anländer hemmavid efter en längre turné, kan jag nu komma ikapp internet. 
Detta efter att ha uträttat ärenden till halva vilhelminas befolkning. Det ska tapetseras och köpas sprit och diskas och kissas hundar och köras paket och ..
Jag fick iallafall sova hemma.  *kRaM*

Tänkte ta ett bad och överhetta hjärnan ytterligare. Förhoppningsvis kan jag framkalla diverse underhållande hallucinationer.
Kanske något om den eldröda draken med sju huvuden och tio horn och med en krona på varje huvud, helgen till ära.

Jag tänker ta 'tjejkväll' till en helt ny nivå.
AU REVOIR!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits