Tjena!

Torsdagar är sällan trevliga dagar bortsett från de torsdagar som är röda alterativt de torsdagar innan röd fredag.
Idag är det bara torsdag. *sUcK*

Men NEJ! Det är ju inte bara torsdag.

Jag har hittat min absmaster! Jag har letat den sedan jag flyttade till Umeå för tvåhundra år sedan.
Nu plötsligt står den på ett par kartonger och tittar på mig. Tycks viska till mig att ta honom. 10 svettiga minuter på vardagsrumsmattan.
Mjau.

Dessutom ska jag lämna ett drogtest.
Det är det andra jag gör i mitt liv.
Undermedvetet är jag nog nervös. Jag drömde nämligen att jag hetsrökte joints hela natten och försökte sedan göra som den coola killen i Harsh Times när han körde upp en kalkon-sås-grej i penis.
Mjau.

Det är inte så intressant bakgrundshistoria. Jag har inte knarkat. Ingen polis har handbojat mig och tryckt mig mot en bil, i någon bemärkelse. Alls. Någonsin.

:'(

Jag ska lämna ett drogtest för att jag fick frågan 'Vill du lämna ett drogtest också?'.
Ptjaa.. Varför inte? Tänk om det simmar omkring lite GHB i blodet utan att jag vet om det? Har lix betett mig en aning crazy på sistone..................... ............................... . .. . .... . ... ......................... Mm.
SPÄNNANDE!
Herrah!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits