Knulla mig inte

Fredagkväll. Borde göra något fabulous.
Istället uptäcker jag att Figlia har mensat på min arm. Inte undra på att Diksor var ovanligt sällskaplig.

Åh. Jag är ganska less på de tu. Det är ett jävla liv de för. Diksor är olycklig och kåt. Figlia är arg och rädd. Skäller, gnäller, morrar och bits hela tiden. Diksor är halvdöv och hör inte då man ropar på honom. Figlia har PMS och känner sig oälskad.
 Värst är att jag inte längre kan gå ut med dem på samma gång utan måste gå två vändor.
*IrRi*
Men jag älskar dem ändå. Vill inte göra dem illa. Försöker förstå dem. Förlåter.

Jag brukar aldrig inspireras sexuellt av djur men Diksors ständiga stånd och Figlias rädsla för att bli våltagen gör mig så jävla avtänd på allt vad sexuellt umgänge heter.
Men det hade vart trevligt med ett glas vin och lite sällskap. Mänskligt då.

Kanske i morgon. Kanske inte.
Nu Änglar och Demoner.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits