welcome to the gunshow



Jag har bokat resan hem! Efter många om och men och runtringningar hittade jag ett litet plan som kunde ta mig från Arlanda och hela långa vägen upp till det mörkaste och kallaste. HEM! 
Det är dock inte ett privatchartrat plan och det känns såklart liiite jobbigt.

Heh..

Försökte sova för ett tag sedan, men efter den oväntade monsterslaggen tidigare idag så känns det lönlöst.
Istället sitter jag som en annan hockeykille med snebena och lyssnar på Winnerbäck i kalsonger och wifebeater. Skulle haft en limpmacka med falukorv på också, men det finns inte att tillgå.
*tItTaR bOrTt* och tänker på den jag håller lite kär och det känns så fint att jag vill skriva en dikt.
..men ni vet hur det är.

Stora muskler - inga dikter.

Kommentarer:
Postat av: linnea

det går rykten om att det finns miljoner platser till storuman, är detta en av dessa?

Postat av: Susanne

Med lite tur så är det kanske Cecilia som jobbar som flygvärdinna för den turen! :)

2009-03-10 @ 15:01:45
URL: http://pubes.blogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits