ultrakuken

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v


1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
- Huvva! Är det inte lite obehagligt där?

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
- hehe

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
- Nä nu när jag kommer att tänka på det måste jag prata med dig på enaste gången så nu kommer du hem förfan!

4 Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
- Dåv.

5 Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
- Men vad gör du?

6 Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
- haha jag ska bara klä mig sen kommer jag som ett smort skott

7 Vad vill du höra mest av allt?
- Jaha va synd

8 Vad kommer bli dina sista ord i livet?
- men lillen då :(

9 Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
-Allt kul och grattis på Mariadagen o kram o var försiktig

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Hej Maria !



Å va' får man fram om man googlar på Maria Karlsson. Inte ett skit ! För hon har en såda värdelös Blogg ... höhöhö... ( till vissa andra Marior som har ett mycket vackert efternamn !!!! )



Maria Karsson har fullständigt hjärnsläpp idag för hon yrar om en kompis som har bivit överkörd...



Sen har hennes partner varot otrogen - visste inte att hon hade någon - de var nog en one night stand i fyllan ... heheh.. stackarn ...men inte så konstigt egentligen ...



Sen svammlar hon vidare om att om en massa konstiga saker ... Svenska kan hon då rakt inte . Jag är säker på att hon är TURK... kanske inlagd på burk. Säkert.



Nu ska jag titta vidare på Let's Dance, Deperate House Wifes och skicka en Hermodskurs i svenska för invadrare till dig Maria och dricka kaffe, spetsat med lite hembränt. Visst är jag snäll ? Men det är bara för att jag är ...



Din Favvokompis Maria

2009-03-02 @ 20:48:12
Postat av: Anonym

Hej Maria !



Å va' får man fram om man googlar på Maria Karlsson. Inte ett skit ! För hon har en såda värdelös Blogg ... höhöhö... ( till vissa andra Marior som har ett mycket vackert efternamn !!!! )



Maria Karsson har fullständigt hjärnsläpp idag för hon yrar om en kompis som har bivit överkörd...



Sen har hennes partner varot otrogen - visste inte att hon hade någon - de var nog en one night stand i fyllan ... heheh.. stackarn ...men inte så konstigt egentligen ...



Sen svammlar hon vidare om att om en massa konstiga saker ... Svenska kan hon då rakt inte . Jag är säker på att hon är TURK... kanske inlagd på burk. Säkert.



Nu ska jag titta vidare på Let's Dance, Deperate House Wifes och skicka en Hermodskurs i svenska för invadrare till dig Maria och dricka kaffe, spetsat med lite hembränt. Visst är jag snäll ? Men det är bara för att jag är ...



Din Favvokompis Maria

2009-03-02 @ 20:50:12
Postat av: mari

på enaste gången maria!!!!

Postat av: Nils

Jag älskar när dyslektiska människor orerar om andras svenska, det där med att kasta sten i glashus asså..

2009-03-02 @ 22:21:56

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits