huslte, hustle, hustle



Tunga dagar.
Har väldigt ont och jag har absolut ingen som helst energi att låtsas som att jag inte har det.
Jag vill vara hemma. Hemma-hemma.
Hemma är jag ju, hela tiden. Har för ont för att gå till skolan eller flanera på stan.

Det är tungt. Tunga dagar.

Å andra sidan har jag otroligt mycket tid över att ligga och planera allt möjligt. Och våffla håret. Och stryka förstås.
Det är bra.

Jag har tillexempel planerat att avstyra det storslagna födelsedagskalaset och istället hosta en vanlig, jävligt random födelsedagsfest. Jag har därtill planerat min look. Jag kommer, såklart, att vara skitsnygg. Förhoppningsvis hinner jag införskaffa lite tyg, lite tråd och lite tålamod. 

Nåväl. Lite potatismos nu. MMMM

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits