you can skyrocket away to me

Inget särskilt har hänt idag. Har haft lite ont, svettats och väntat ut timme efter timme.

..så jag köpte en påse, målade på den och fyllde den med en present. Tänkte posta den imorgon.


Jag blir så glad, så glad när jag tänker på hur mottagaren kommer att reagera.
Åh. Det är så mysigt att vara snäll. Man blir glad överallt. Till och med livmodern skrattar.


HAAAAHAHAHAHAHHAHA jag nös precis så snusen flög och plaskade fast på skärmen!!!!!!!!! HAHAHAHAHhahahahahhaAHAHhahahhahahaa äckligt.

.. appropå att nysa, som förövrigt måste vara det skönaste som finns näst efter orgasm, så är det för mig helt omöjligt att nysa utan att det efterföljs av ett från magen 'ååjävlar' som liksom är inbäddat i det avklingande nysljudet. Jag låter alltid lite förvånad när jag säger det också.

PROSIIIååÅÅåJÄVLAR!?

Åååååhhiähae9y8uq2390ruäqip. Jag älskar att nysa. Den där kittlande känslan innan själva jordbävningen som jag alltid låter komma som den är, utan att kväva den.
Jag hatar Nys-kvävare. Och gäsp-kvävare. 


Haha. Ja hörrni.. Jag är bra tokig?!
Nu blir det L word.

Kommentarer:
Postat av: susanne

åh, älskar den låten!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits