i'll stay with you forever

Nu har ni sett Grey's.. Nu kan jag prata om det.

Jag har levt med sorgen sedan den 15 maj utan att kunna prata om det. Fick dela det med syster för två veckor sedan och något senare med min Greys-companion-forever: Dahlström. Jag har nog aldrig sett någon av dem gråta så mycket.
Det var skönt att finnas där för dem.

MEN JAG VAR ENSAM. All alone in the forrest, George. All alone in the forrest..

24 september börjar säsong 6. TJUGOFJÄRDE SEPTEMBER?!

Jag älskar Grey's.
Jag är något av en Grey's-expert. Fråga vaaad som helst!
Jag kan allt. Och jag vet att de finns på riktigt och att de är mina bästa kompisar.

Och hörrni.. Det är inte någon som officiellt hoppat av serien ännu. Tänk på det.
OCH det blir minst två säsonger till. Av både Grey's och Private Practice. (Om ni inte sett PP så göre ffs!)

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits