mililtarytime

hej..

Det var helg i helgen. Jag galopperade från min hjärna och in i en veckas ömmande leder, blåslagna kroppsdelar, brända mandlar och ett hjärta så helt och fyllt av kärlek att jag bajsade ut solen när jag stod på huvudet.

haha. hhAHAhahhaha. hahaha ååååh.

Det är helt omöjligt att återge vad som hände och inte. Men en slags själslig orgasm upplevde jag allt under Maggios spelning och det var inte Maggios förtjänst. Jag sjöng psalmer för alla barn och jag hängde knäveck i min barndomsbjörk. Jag åt en langos som kärleksfullt våldtog hela mitt varande och jag trillade i en trapp och tror att jag bröt ett revben en aning. Jag och mina barn posade framför buskar och jag bar trehundra kilo muskler på min rygg. Jag fick fjorton nya kompisar varav en jag bröt näsan på. Mitt favoritsms från helgen lyder: 'Kicki tycker att du ska krafsa in den, negerhora' och det är T9 som får möta stämningsansökningarna.

Inatt drömde jag att jag vann en sko av lakrits för jag gissade rätt vikt på en hög sura band.
Min hjärna är ett mästerverk jag tackar de högre makterna för och nu ska jag bajsa och duscha så jag är representabel då en okänd skåning snart kliver in genom dörren som inte är min men som jag ansvarar för.
Man kan inte vara bajsnödig när man hälsar på sörlänningar.

Hur jag attakerar Luleå, eller hur Luleå attakerar mig, ikväll är ännu oklart. Det enda vi vet är att det är grönt.
Och bättre färg på en kväll får man leta efter.

Kärlek, mina barn. Kärlek.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits