Oralt




Å kära hjärtaness.. Hur gör man nu?

Klär jag upp mig? Tar jag med mig blommor och choklad? Kramar man om varandra eller hälsar man som vanligt?
Tackar man ja om det bjuds på något? Vad gör jag om det blir tyst?

Jag är så fruktansvärt nervös. Så generad jag blev som då förslaget kom har jag aldrig blivit.
Jag har aldrig vart på dejt, än mindre hemma hos någon. Inte någon som honom!
Fan, jag gör mig ju så jävla mycket bättre i text än live.

äiolsjföght7y0å+)ÅPIGFrpq039prihludtvyau'ådoäöhuogft79089py4okfshlg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer:
Postat av: susanne

hos vem?! ta inte med blommor, ta med kondom ffs!!!

Postat av: mari

WÖÖ!!! så himla skoj med dejt!! vem är han???? jag blir sjukt nyfiken!! jag du ser ju hur exalterad jag blev på hur hur många skiljetecken jag använder.



ta med dig en tub ohoy chokladsås ;)

2009-01-15 @ 18:38:13
URL: http://mariorre.blogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits