bortom all försoning




Det vore urbota dumt
att låta sig falla dithän.
Jag kan inte avslöja var dithän ligger, eller ens om det är geografiskt eller emotionellt, bara att det existerar.
Tror jag?
Det vet jag iofs inte än heller. Men jag hoppas, ack! så jag hoppas.
Och dit vill jag ta med någon som inte har med saken att göra. Jag tror nämligen att denne av utrotningshotade sorters vän är den enda som verkligen skulle uppskatta denna anekdot för vad den var, utan det annars tillströdda vaniljsockret i kanten.

Merde!

..det är egentligen inte sant.
Inför denne skulle jag medvetet subtrahera sockret som faktiskt finns där. Jag har ju inte själv lagt dit det i efterhand, utan det är just så sött som det verkar.
Kanske är det därför. Dennes förmåga att ..vara sur är vad jag saknar. Stundtals.


Egentligen är jag sjuk glad! Hahahahahahahahaha!
Allt är så fint. Licious back och han är min regnbåge. Fast han är snarare en båge av ..VAA!? hahaha..
En båge?! Han är ingen båge?
Mer en cirkel.. av neverending världsbäst..ighet.
Haha. Ne. Eller jo!
Fast minde lame. Bra är han. Bäst. Har saknat honom.

Godnatt.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits