Bajs och mongolid


Krävande dag. Bestämde mig att det fick vara nog.

Man kan inte vara 2009 och släpa på bagage.
SÅ jag städade bort allt skit. Bokstavligt talat.
Åkte till Spånga och skurade bort det sista av 2008.
Sedan raderade jag alla sms i in- och utkorgen.

Sen gjorde jag slut på riktigt.
Destruktiva förhållanden ut. 2009 in.
Kände mig stolt på bussen hem.
Hoppade av bussen och blev totalt nedstänkt av snömodd och började tokböla.
Det är jobbigt att göra slut.

MEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111eeeeeeetttttttttt

Vet ni vad jag älskar?
Mina fruar.

Och att de, då man kommer hem och grinar lite
styr upp kladdkaka, B&J's, rött vin, cirkus, dans och sång.
Och att de säger saker som 'Jag är på bajshumör! Jag vill leka mongolid!' och 'Fan vad skönt att bli knullad av kladdkaka istället för världen' och annat MOGET.
De är bäst. Världs-världs-världs-världs-världsbäst!






Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits