vissa anmärkningar



Anm. 1.
Vad i hela friden skriver jag? Juice som smakar ostkrokar? Något sedan kan inte existera!
Juicen smakar för fan inte ostkrokar. DEN SMAKAR FISKBULLAR! Inget annat.
Gud vad freudiansk felsagt av mig.

Häromdagen gjorde jag något liknande, dock mer DiLeva-inspirerat, i mitt samtal med Nils.
Jag skulle fråga om han hade morgonrocken* på sig.
men jag frågar istället Har du regnbågen på dig?

Anm. 2.
Ett annat sätt att leva, Vilket vidrigt program. Sjukt.

Anm. 3,
Att bo i ett hus på 160 nånting kvm2 alldeles ensam är inte alls kul.
Jag äter sura bilar, för då är Linnea här.
Jag tittar på Mia och Klara, för då är Annie här.
Jag känner mig på bajshumör och vill leka mongolid, för då är Michelle här.
Jag saknar mina fruar.

* Då jag besitter världsherravälde ska mitt första mission bli att ogiltigförklara detta frutansvärda tingest. Jag FATTAR inte vad grejen är med morgonrockar?! Det är fult, opraktiskt, obekvämt, konstigt, osexigt etc. Bort med moronrocken!?
Särskilt den där korta i satin?! Vaffan hände där?
Åh, jag blir så upprörd.
Bort!

Kommentarer:
Postat av: mari

haha självklart får du träffa na. om vi hittar henne. hon är inte så ofta hemma. men om vi hittar hon så får du slicka på hon. en gång så ville hon ha en puss på handen och jag ville inte pussa hon så jag slickade hon på handen, och efter det har hon trott att jag är bisexuell och "vet inte var hon har mig" hahah. nolla.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits