Macken svarar.. på andras frågor.

 

Tja! jag måste verkligen veta vart du har köpt dina heta solglasögon?

Hej. Jag snodde de från mamma, tror jag.

Jag undrar vart man kan träffa dig ??

Man kan inte det

Hur lång är du ?

tvåhundratio centimeter

Vill du att din lilla syster ska bli som dig? Och är verkligen Nils den rätte för dig? och varför får inte du ha typ en serie om dig (som typ The Hills)?

Min lillasyster är en bättre version av ig. Det gillar jag. Nils är inte den rätte för mig, men han är bra ändå. En serie (so typ the Hills) kommmer att komma såsmåningom. Var så säker!

Jeg er en leser fra Norge som leser bloggen din hver dag, og den er super :) Men jeg lurte på, hvordan har du fått armene dine så slanke og muskuløse, uten at de har kjempe mye muskler?

Armhävingar! 100 pushups. Booyah.

Har du något tips på ett ställe dit man kan gå och få hår och smink fixat?

Nej.

jag bara undrar om du unnar dig tex godis, glass i veckorna? eller äter du bara det goda på helgen?

Jag äter alltid pizza och jag missbrukar cola. I veckan har jag inte ätit hemlagat en endaste gång. Jag har dessutom blivit lite knubbig.

Och hur var du som tonåring? Partydrottning eller duktiga flickan som satt hemma?

Crazy little partygirl. Still going strong.

DELTOG DU I EARTH HOUR? ISÅFALL; VARFÖR/VARFÖR INTE??

Javisst! Jag, Dahlström och mamma spelade NE, käkade popcorn och tände ljus. Ingen annan i kvarteret gjorde det.

Om du fick ha en superhjältekraft, vilken skulle du välja?

Aldrig behöva bajsa

Hur går det för dig med körkortet? Skulle du köpa från firma eller privatperson?

Det ligger i mitt smartcase och ser ut att trivas. Kör caben då jag känner för't och vädret tillåter.
Varje gång jag kör den känner jag mig jävligt cool.,



Tackar du ofta nej till saker?

Aldrig. Jag är lite av en ja-slampa.

Har du några komplex?

Jo! Vikarna.. Och mitt söta, svenska snusleende.

Ja, hur FÅR man egentligen en len tunga? Alltid undrat, eftersom jag välsignats med en katt-lik strävhet.
Operera

När mår du som bäst?
Om natten. Eller när jag får sjunga ut. ELLER.. när jag är fit and I know it.

Om du bara fick äta en endaste sak, vad hade det varit?
Pizza. Utan tvekan. Pizza pizza pizza. Med banan, annanas och bea.

Har du någonsin haft ätstörningar?
Njae Inte just.

Finns det saker du aldrig skulle kunna skriva om i bloggen? (du har ju redan checkat av bajs, mens och fisar).

Ja. Jag skulle aldrig skriva om sånt som är sant.

Har du många ytliga vänner eller flera nära, eller en blandning?
Jag har många vänner jag dragit över, men ändå är nära vän med.

vad är det pinsammaste du någonsin har gjort? :)
Jag skäms inte. Fast tandkräm i mungipan och dylikt.. fifan.

 

vilket av alla fredrik och filips program gillar du mest och varför?
INTE söndagsparty. Så jävla dåligt.

vad tycker du om stockholm?
Jag bah älskare! Hemma hemma hemma. Fint, bra och trevligt.

vad vill du jobba med när du “blir stor”?
Medicin i utvecklingsländer.

vad röstade du på i senaste valet?
Grönt och rött

vilket är ditt favoritdjur?
Sjöhästar

vad har du för mobil?
En silvrig sorts musikmobil som ruinerar mig

hur många djur har du haft i ditt liv?
I runda slängar 4 miljarder, varav 3mljd var kaniner

har du några tips på hur man lindrar baksmällan? Se till att du är ledig dagen efter och sov. sov sov sov. Se till att det står en nyponsoppa alterativt cola bredvid sängen när du lägger dig (alt. innan du går ut) som du kan bälja ur då du vaknar till då och då. Och snusa för allt du är värd.

vad är det äckligaste du vet?
stargate atlantis

varför började du blogga?
För att jag alltid vart rätt hipp och före min tid.

vilken var din favoritleksak som liten?

Ett vejär Moffa gjort. Och Lego. 

Ja, hur många barn vill du ha egentligen :P?
helst inga


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits