Hehehehe


Hihihi. Nu har jag bläddrat igenom hela min inkorg och kommit fram till att SMS, trots allt, är det bästa som finns.
Det är mycket därför min telefonräkning ligger på drygt 5lax... tror jag..

Nåväl, jag hittade ett sms som gjorde mig extra glad. Det var från Nils.

Call me bitch! 19 aug 17:18

DU BAD OM DET NILS!  FROM NOW ON AND FOREVER MORE ska jag kalla dig bitch. Lite kinky, men det gillar vi.

Övrigt kul:

Ta på dig kläder och sluta plugga! 23 sept 15:20 Fr. Dahlström to Maria
"Ta på dig kläder och sluta plugga!" 23 sept 15:26 Fr. Maria to Dahlström
""Ta på dig kläder och sluta plugga!"" 23 sept 16:18 Fr. Dahlström to Maria
"""Ta på dig kläder och sluta plugga!""" 23 sept 16:22 Fr. Maria to Dahlström

Hej! vad gör du?
fr. Sofia to Maria
"Hej! Vad gör du?"
fr. Maria to Sofia
" 'Hej vad gör du?' "
fr. Sofia to Maria

När kommer du?
fr. sofia to Maria
När vindarna viskar ditt namn
fr. Maria to sofia


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits