words

Nu föll det sig så (som om det vore en ovanlighet) att jag hade jävligt lite att göra ikväll.
Därför sorterade jag ut mina favoritord från T9. Jag tycker mig kunna dra vissa slutsatser om mig själv som person, om jag ser oblektivt på dem.
Här är resultatet:

arrogant barndom anammat abdikera bakis bajs bangar absolutely BÄSTASTESTASTEST beautiful bejbi bEzTizaR blogg älzkling colombianer anytime anywhere bistånd brainfreeze brainstorming brat broccoli äppelträd arrividerci brudarna erfordra fallerar fabulous fabuleringar fadäser ecologica dassig däven dejter effektiviserades etikettera destruktivitet filofax dirr dissade fäbless flempan food enough dosa förgätet förnimmelsen förpassad försov förutsägbar dregglat eufori FTW haha hahahaha heterosexuell Halloj hårsvall happy heh HEHEHEHE helskotta hemmafru hemmakväll hemsöker genus hihi giljotinen hilton history info införskaffat  gorgeous hornen hoppla  Greys growling intellekt ifrågasatt igenkänning jädra jävel later kissa jippi livat klamydia klurig korna komsi köpes kramilamipamirami krubb kukar liberal mainreason makaroner obygden monolit mens mesigt metallica mingel okristligt mjukisbrallor onämnbara omdirigera mosig morrar negligera norrlandsoperan orutinerad överkomma övernattning munhålan outgrundlig samkväm sårar pappsen partaj relaxerande rendevouz penis penisar remiss rättfärdigande pessimistiska resorb shitten pillijonken shots risig skåla skiten plugg referera Rostow snusa snygging spenat princip processen qualitytime våldtäcksmän sterilt pulla sture strap-on sushi russian surprise style rya vafalls tillfällig taggad tajt virtuoser väluppfostrad  tasty  tillfredsställd vinpava VIP vitsig  tjejdåligt  tjollahopp underton töntig töntigare töntigast törnrosdalen anbelangar  vråla  wazzap znyggingar wowsers ytterligheter ytligt ägna

Okej... TÄVLING!
Den som lyckas påta ihop det bästa smset med de markerade orden vinner något fint!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits