The end


Nu tänkte jag get all emotional on your asses, bara så ni vet.

FÖR ATT .. det är ibland jävligt dumt att förvänta sig att personer/händerlser/other shit ska säga just det där/inträffa/vara på ett särskilt sätt. Att förvänta sig något är nästan alltid stört dåligt.
Men det är aldrig dumt att vilja att det ska vara så. Att säga att det vore korkat är att säga att det är korkat att drömma. Och det, kära vänner, är det icket. Att drömma är, in fact, den bästa shitten.

OCH

Jag HATAR saturnus. Planeten alltså. Jag hoppas en rymdraket fullastad med sprängmedel krashar in i den så skiten försvinner från vårt solsystem.
I hate you in a you-jump-I-jump-and-you-jump-och-jag-skriker-LURAD-kinda way.
Skitplanet! Helt värdelös. åååÅÅÅHHRSCHH!

Dagens wis: Handla aldrig mat du då är bakis. Då spårar det ur.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits