If you want me

Nu har jag berättat hemlisen för Linnea också. Det känns bra.
Fast det känns jävligt dåligt.
För det första för att det är en riktigt dålig hemlis. För det andra för att det inte ens är en hemlis.
Mamma vet. Pappa vet. Snygg-Erik vet. Linnea vet. Snart vet Maja också.
Och stora delar av klassen vet.
Och det är inte ens intressant.
Och de som får veta det blir inte i närheten lika uppspelta som jag. Inte ens mina hemlis-kumpaner.

Men sån är jag. Jag gillar att maxa. Hypa.
Särskilt o-hypebara företeelser. Typ torsdagar, hudlotion, sopkvastar och sänghimmlar.

Men nu droppar jag det för allmänheten. Inte själva the essence of hemlisen, det droppar jag på torsdag, men likväl en del av det:

Jag ska bli sambo! Eller.. vi ska starta ett kollektiv!
Did your head like.. explode from the amazingness!?

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits