don't you mean 'set his house on fire'?

'Allt som händer dig är en konsekvens av din personlighet.'

Jag har mens.
Det är en konsekvens
(Känsla av dekadens
viss längtan 'til it ends)

Fint. En mensdikt. Till er. Från mig.

Jag hustlade min livmoder igår. Mensen är nämligen en vecka sen, så jag attackerade sats Älvsjö och maxtränade tills jag var svimfärdig. Sen blev det mens. HAH!
Iofs hustlade jag mig själv desto mer: Träningsvärk. Oåterkallelig blodsmak på mina läppar. Alla mina läppar. Kramper. Förlamning. Död.
 
Jag önskar eder alla en fröjdefull fredag.

Kommentarer:
Postat av: susanne

"Oåterkallelig blodsmak på mina läppar. Alla mina läppar. "

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! xD

Måste nog ha med som citat i min blogg, om jag får?;)


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits