anytime you like

Om 14 dagar är det ansökningsdags och i magen lever ikväll hunger och förväntan i symbios.
I övrigt har jag genomlevt en stillsam söndag då jag belägrat soffan och inte gjort något av värde, ändock är jag inspirerad till stordåd.
Några premenstruella störningar har jag vare sig kännt, hört eller sett vilket jag gläds åt vaje sekund jag slipper dem.

Läkarbesök under morgondagen, och den ignorerade delen av mitt liv glänser i morbiditetens strålkastarljus då jag, i en kombination av äntligen/jag-måste-väl, packar mentala väskor för en framtida resa mot Luleå och Sunderbyns sjukhus.
Tack och lov har jag en tidigare resa till Luleå helt utan läkarbesök (hoppas jag sannerligen) och morbiditet.
9 dagar to go.



Heil:
Robyn (earlywork)
Bang

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits