Missbruk av förtroendeställning till egen vinning




Halvspontana halvfestligheter tog vid igår kväll. En liten grillrendevouz at casa de Löfgrens där alla hästar var glada, snygga och betade glatt. Siri tog mig under armen och vi begav oss mot ett stillsamt Krogen. Inget hände, allt var kul.
Parkerade väskan på krogen och skorna på en släpvagn och tog mig an natten genom att uppmana folk att bryta mot lagen och försökte sedan skalla sönder en sängram.
Fruktansvärt orutinerat utfall som självklart resulterat i en ful, jävla bula.

Jag ska definitivt använda mer läppstift och äta mer nudlar med pesto, för det är ta mig fan det bästa som finns.
Läppstift och nudlar gör människan vacker. Onani också. Jag ska definitivt onanera mera. Med en sån här.
Utlandsresor gör också de mäniskan vacker. Särskilt då man kan dra iväg och låta de som lämnas kvar på hemaplanen spekulera, anta och skvallra bäst de vill. Jag packar med mig makten och drar.

Fan, godnatt.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits