Lite sisådär.

Det känns lite viktigt. Lite bra. Lite galet. Lite som ett stort steg på väg mot erövrandet av de sju världshaven.
Lite tur. Lite Guds vilja.
Lite motivation. Lite bita ihop. Lite sunt förnuft som säger att räkmackor inte kan serveras i en oändlighet.

Men ändock; Jag ska flytta till sthlm!
Jag ska flytta till sthlm och hångla med Ola. Min Ola. Idol-Ola.
Jag skäms inte för det. Jag är stolt över det.

Den största anledningen, som döljer sig bakom vad jag utger vara the main reason, är för att jag behöver ett nytt ställe att köpa snus på, sent om kvällarna.
Jävlar, vad less jag är på att köpa snus på Statoil. De anklagande blickarna, 'Det gamla vanliga, eller?'.
Fy. Usch.

Natalie Portman.
'I'll kill your fuckin' dog for fun, so don't push me.'
HAHA?!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits