Det här med att knulla..

Jag tänkte dedikera det här till någon där ute. You know damn well who you are, prude!
Han, eller hon, vill vara anonym, även om han, eller hon, slänger sig med (inte alls särskilt) övertalande uttryck som 'hah nej jag skiter i det asså'.
Edgy fella. Or galpal.....

Nå väl, jag kom helt av mig. Den ursprungliga tanken till dagens fabulering föll bort någonstans mellan flawless fucking oxford-dialekt och polsetallrikar.
 Nu handlar det bara om henne, eller honom och dennes vara eller icke vara i min eminenta blogg.
Hon, eller han, kanske blir nervös över kopplingen rubrik - inlägg?

 Med all rätt, syster!/broder!
NOT.

Jag orkar inte skriva vidare. Jag ville bara nämna Dig, trots att jag inte alls gjort det.
Jag ville nämna Dig ENBART för att du vänligt men bestämt satt ner både fötter och knän i backen och bad mig inte göra det.
Because it's funny.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits