Äckel

Jag tänkte bjuda på lite äckel såhär i kvällssolen.
Varför?
Jo, för att det känns lite roligt. Har jag tur så läses det av merparten av sthlmsslusken så de lämnar mig ifred ikväll.
Det vaknas ju nämligen utgång med bröderna Ahlmark.

Hur som helst så varar ALLA skavsår på mina fötter. Tog bort skavsårsplåstren och ut rann klumpigt var, både torkat och färskt. Det luktade var.
Så fick jag dessutom ett nagelskavsår under dagens promenad på sofo. Alltså har jag för långa tånaglar, men jag orkar inte klippa dem. De får vara långa. Och skava sönder granntån. Så det varar ännu mer.

Jag köpte en fin klänning idag. Jag har på mig den nu.
Blommig är den, minsan och jag köpte den på tjallamalla, men ni får inte se den, för när jag för första gången sedan vattenbadet, tog ut minneskortet ur kameran så kukade den ur.
Så KICKI: Ett nytt minneskort till kameran tack!

Hur mår ni? Varar era sår?
*KrAmizZ*

Kommentarer:
Postat av: kicki

MEN ÄCKEL!

2008-07-21 @ 16:25:08

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits