innocent

Det är jobbigt att vara företagsam när man har feber, i'm tellin' ya!
Packningen blev tillsist packad, maten tillsist uppäten och kroppen blev duschad och kontot blev påfyllt och snusen inhandlad.

Snusshoppingenen, det är en liten fantastisk historia.
Aldir i mitt tidigare snusande liv har jag inhandlat en stock. Så var det idag dags, denna 1 dag på det nya året då priset skjutit i höjden.
Statoil-mannen sålde den med ett irriterande 'hehe bra dag att köpa en stock på, cp-barn'-leende. Lät mig inte tryckas ner av hans jävligt trista inställning till mina medvetna val, utan tackade tervligare än någonsin för affären och körde över hans katt på vägen hem.
HEHE, mannen!

Nej lite middag och kanske en smaskig nyårstårta på det?
Har efter ett mindre viktras återigen börjat lägga på mig.
Det är sorgligt egentligen, då viktraset enbart var förtvinande muskler och ingen sensationell fettreducering. Och det rätt sköna vägen uppåt igen består ENBART av markant, lokal fläskökning, helt utan plus på muskelmassan.
Å andra sidan så handlar det inte om 10-tals kilo och jag bryr mig knappt, men nu när man återigen blivit civil så blåses det nytt liv i dessa eldar; fåfängan, ytligheten, egenkärleken och självgodheten.
Just love it!

Nä, nu bär det av. Tja.

P.S. INA AURORA HULDA NANNY-MAJA ANDERBACK! VAR FÖRSIKTIG! JAG ÄR FÖRBANNAT OROLIG!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits