feel me up

Jag fucking överdriver, okej?

Inatt drömde jag en ovanligt levande dröm där både Popcorn och lieutenant Evil-Eyes närvarade.  Jag kan inte riktigt dra detaljer till minnes, men Evil-Eyes yttrade, med rosiga kinder och glittriga ögon, orden 'Bra val för bal..' varpå det följde en av ömsesidig ömhet sprängfylld och laddad tystnad.
Sedan klättrade jag vidare uppför ett berg med en enda tanke i hela kroppen: 'Han vill gå på bal med mig!'
Jag vaknade nöjd.

Kollar runt på lite jobb efter en energiuttömmande disskusion med pappsen (som förövrigt köpt mig ett träninskort på det eminenta BodyCenter med motiveringen 'så du har något att göra'. Sött)
Hittar lite olika roliga tjänster; rektor i obbola, affärscoach, processledare, tandsköterska med mera. Eller kanske systemvetare eller försäkringsrådgivare?
Jag lovar att uppehälle och leverne i Umeå skulle med jävligt mycket mer intressant om Jag var Din försäkringsrådgivare?

Eller kanske läsa nån kurs på folkhögskola? Lediga platser för VT- 08 är bland annat
  • Allmän kurs: Friskviktskurs - för dej med övervikt
  • Datalinje på finska, allmän kurs
  • Kurs för kvinnor med funktionshinder
Sug mitt huvud ur led.


Jag tror jag slöar ett tag till. Och skickar ett tyst men våldsamt intensivt 'wohooo!' till de nyblivna stripsarna på F21.

Jag hoppas ni såg Planet Earth - Framtiden igår.
Jag såg det. Jag tittar otroligt mycket nu i dagarna. Mina ögon har blivit så väldigt mycket visare.
De blir aldrig leda att titta på det vackraste digitaltekniken givit oss; Me and you and everyone we know. Eller Babel. Eller Nwe York waiting. Eller P.S. I love you.
Nu ska jag låta dem njuta av Jonas och Musses religion.

På återseende.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits