tangled up in blue

Fin helg med fult.
Bra helg med dåligt.
Trevlig helg med dumt.


Rätt oväntad fest-fredag på Olles, av alla jävla ställen.
Fint. Bra. Trevligt.
Den inplanerade fest-lördagen fick dock vika hädan för diverse kroppsliga blessyrer och därav blev heller aldrig bakissöndagen av.
Fult. Dåligt. Dumt.


Irritationsmoment finns i mitt liv, tro't eller ej.
Bland annat gammla, bittra och brusiga gubbar. Det är på gränsen att jag vill säga gubbstruttar, men vad skulle det göra för skillnad?
Det skulle inte spela någon roll alls ju? annat än att jag får återanvända ordet.

....?

Well, gubbstruttar i alla fall, gammla, bittra och brusiga gubbstruttar är ett irritationsmoment i mitt liv. Besserwissiga know-it-all's som faktiskt inte vet någonting. Konservativa dövhjärnor som älskar sin egen röst.
Jag kan inte sympatisera med deras hängiga, överhudade, pensionerade, rastlösa, gnälliga, hemorrojdbeströdda rövar.

Klämdes fast i en disskusion jag inte orkar återberätta, där tillsist pappsen fick step it up och försvara sin
redan av henne själv försvarade dotter.
Blev åtskilliga gånger refered to as 'fruntimmer' dessutom.
håll KÄFTEN gubbJÄVEL!

image27
Typisk gubbe i samma gengre som buffeln jag just berättade om.
SKÄR SIG GÄRNA I PENIS, HERRN!




Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits