Det bubblar.

Jag har fortfarande inte riktigt smält att jag är en dag närmre helgen än jag trodde mig vara då jag vaknade i morse. Jag har alltså vunnit två dagar på att vara korkad.
Eller jag har förlorat en dag och lallat mig genom en, men det är en seger, i'm tellin' ya!

Men oj mums helvete vad jag ser fram emot helgen nu!
Och finkärleksdagen i morrn. Brabrabra!

Jag har dessutom inhandlat pärlor för hundrafemtio pix.
Vi snackar alltså old school plastpärlor a la förskolan.
Och vet det, kära läsare, att göra pärlplattor is the shit.
Det nya blinget. Ascoolt!
Fixar och donar och grejar och pillar och mekar ihop det ena underverket efter det andra
och på fredag kommer nååågon att bli väldigt glaad.
ALLA SOM INTE GILLAR PÄRLPLATTOR ÄR VÅLTÄKTSMÄN!


image37
..ja det är påbörjad kamouflage ni ser.
Tack för applåderna!


Annars då?

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits