ååh.

Sedan jag började knarka har jag förlorat många läsare. Det beror på att jag inte orkar idka älgskog med dem längre.
Det gör mig ledsen, men inte särskilt förvånad.
Alla gör så :'(

hhahahahahahahhhahaha nej. Alla gör inte så.

Imorgon åker jag, Maria Diamond Star Karlsson, till Lycksele med Mor och Far för att titta på min syster Christina Jewel Candy Karlsson som har någon slags konsert. Jag gissar, vilt, att den är julbetonad.
Sedan, åker jag till Umeå för att locka till mig fler läsare........... NOT.
För att hänga. Mig :'(
Jag är så less på jul!
Jag vill inte ha jul!

Kommentarer:
Postat av: susanne

haha göttmose-frågor!;)



btw, du måste ju filma eller åtminstonde ta kort på systra din!

Postat av: mari

jag började läsa mer sen du började knarka! haha du är ju skojig. som jag har sagt typ trettio gånger nu.



och jag tog bruna, jag är inte goth.

2008-12-16 @ 16:05:18
URL: http://mariorre.blogg.se/

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits