En liten jävla lista med 34 punkter

Jag kan inte med ord uttrycka hur JÄVULS-K-T mycket allt suger idag.

Trots att listor är så 2007 tänkte jag göra en lista över vad som suger allra, allra mest:
  1. Allt
  2. Ordet 'suger'
  3. ordet 'ordet'
  4. tecknet ' och "
  5. ordet 'och'
  6. Ordet 'Allt'
  7. stopra och små bokstäver
  8. p
  9. alla andra ord
  10. ordet 'alla'
  11. ordet 'andra'
  12. alla bokstäver
  13. ordet 'bokstäver'
  14. ALLT1
  15. tecknet 1
  16. shifttangenten
  17. siffran 1
  18. ordet 'siffran'
  19. ordet 'shitftangenten'
  20. att inget heter 'shitf'
  21. orden 'att', 'inget' och 'shitf'
  22. ordet 'orden'
  23. tecknet ,
  24. ordfet 'tecknet'
  25. ORDFET
  26. ..dö
  27. ordet 'dö'
  28. två punkter i rad
  29. orden 'två', 'punkter' och 'i'
  30.  DÖ!
  31. upprepningear
  32. bokstaven 'e'
  33. ordet upprepningar
  34. tangenten 'deleteä
  35. sepe-jävla-fitt-ä
  36. 'sepe-jävla-fitt'
  37. att det är 37 punkter och kommer bli fler
  38. 'orden 'det', 'är'. 'kommer', 'bli' och
  39. fler'
  40. att entertangenten kukat ur!!!!!!!!!!?????????!
  41. entertangenten
  42. ordet 'kukar'
  43. ordet 'ur
  44. flera utropstecken och frågetecken i rad
  45. 'utropstecken' och 'frågetecken'
Om någon liten idiot där ute påpekar att jag missat att påpeka något i listan skjuter jag er i bakhuvudet medan ni sover.
Om ni skriver att ni sover på mage, ja, då får jag väl lov att sätta ett skott mellan ögonen på er.
Sidan: tinningen.
Inte sover alls: sprayar er medan ni försöker fly.
Inte försöker fly: Idioter.
*KraMiZz*

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits