Ola Svensson, I look good in a bunny-suit, bara så du vet.

Idolfinal! Hurra, hurra vad Kevin Borg är bra!

Man ska, enligt en viss
"elit", inte vara så förtjust i Idol; Idol-Lars-sortens människor, nivet. (Idolars. Det låter lite som medicin.)
Jag är kär i Lars, och att han 'bojkottar' och 'bråkar' och 'gör narr' av konceptet kan jag förstå. Det ska jag också göra, nästa år. Då ska jag nämligen också vara med i Idol...   ...... ...... RÖSTA PÅ MIG!
Hur som helst så är ju Idol är så kommersiellt och allt det där. Töntigt. Inte så Dylianskt, djupt och viktigt.

Jag, ja jag tycker intenting! Jag tycker mest bara om smör.
Alltså smör-smör. Riktit smör, som man har på mackan. Jag äter farligt stora mängder smör.
Om Idol-konceptet säger jag ingenting, för jag tycker att det finns viktigare saker att tycka om.
Jag tittar på det, för mitt liv är inte så jätte, jätte innehållsrikt.. ..... ........ ibland. Som nu. Post-op.
Men en sak jag älskar med Idol är att de fann Ola. Ola Svensson. Idol-Ola. Idola (..vem lanserade det namnet? Var det du själv, Baby?)

Ikväll såg jag, naturligvis, Idolfinalen.  Naturligtvis, eftersom jag har strict bed-rest och missat att det är Lucia, viket enligt tradition skall firas med supa-kuken-röja-.balle fester i dagarna tre.
Och då Ola dök upp.... oj!
Jag tappade helt fattningen! ...inombords.

Jag blev så obeskrivligt, jävla lycklig då jag såg hur gränslöast, jävla ful han var. (*lOvE yOu sTiLl*)
Vad hade han för frisyr?! Inspirerat av något sedan länge dött får från de gottländska nejderna, månne?
Och skorna, tröjan och klockan?! Alldeles gula.. var de, om ni inte uppmärksammade det.
Åh, Babyboo, nu är det Du och Jag, föralltid. Bara vi två.

Jag tänker mig följande: Du och jag; hånglandes oavbrutet. Tada! Vad sägs?
Vi kan också ..köpa häst! Sparka boll. Lyfta skrot. Köra bil. Gå på fest. Shoppa loss. Dansa bugg. Dricka vin.. och mycket annat.
Jag älskar inte att duscha tillsammans, men kanske kan vi ta ett bad då och då? Med badkläder på, förstås.
Jag kan göra en jättegod korv-stroganoff, så vi kan äta den och skratta lite åt ordet 'stroganoff'. Vi kan göra storkok på den, så slipper vi laga mat så jävla ofta?
Vi skulle kunna spela Yatsy, meta, smälta saker, busringa, virka, simma, leka dunken, basshunterknulla sönder hela din lägenhet, kittlas, tävla i vem som kan dricka mest, stark oboy utan att kräkas, eller ÄNNU HELLRE; tävla om vem som kan äta det äckligaste?! Det är skoj!
Jadu, Ola-bandola, vi kan hitta på så mycket skoj tillsammans. Jag har väntat så
länge.

Hör av dig, så vi an börja leva våra liv nu. [email protected]
Jag finns också på eniro.

P.S. Du kan kanske göra om låten Nathalie, till Maria (Du får lägga till -ie i slutet, det kan jag ha överseende med). D.S.
P.S.2 Det gör inget om du är oskuld! D.S.

*kRaMiZz*

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits