Läppstift





1. Vinter i Stockholm. Kicki i Stockholm. 2. Barn*
3. Hahahaha. A vein popped och allt dropp rann ut i flärret.  4. Maja*, Häst, Jag

Jag fixar bild på de döda kaninerna sen. Först måste jag bajsa och duscha.. samtidigt.

* Jag skapar väldigt mycket nu. Jag är kreativ. Fram med hönan i koppel och glaskäppen igen. Gärna Lykke Li-toffs också. Jag har så förbannat tråkigt! Syr, stickar, målar och tecknar och lagar avancerad mat och musicerar och skiver.. Allt jag gör blir så bra.
Ni ser ju! Jag är jävligt duktig. Begåvad. Utomordentlig. Hähähä.
*Maja kommer hit på lördag! YEAS! Orkar jag letar jag fram hästen så kan vi leka .. häst.

nu bajs..-dusch.

Kommentarer:
Postat av: susanne

blod.. oh fy fan.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits