höga höjder


MAN ÄTER MYCKET KATT I UMEÅ.

Nej?! Va?.. Såg en asstor hund däremot! Såg väl ut att heta.. Lars?
Imorgon ska jag slicka i räkans skägg. Fyfan vad jag längtar.
Kram! =)


Jag tycker man borde kindpussas istllet för att skaka hand.
Men om man ska envisas med att skaka hand, så borde man presentera sig lite off.

Men å. Hejdå.

P.S. Jag är kissnödig, men Harald och Olga har gått och lagt sig. Kmr MKT troligt idka älgskog.
Om jag då går och kissar så det spelar sådär vackert, då stör jag dem...... tror jag.
D.S.

Kommentarer:
Postat av: susanne

va göru i umeå?

Postat av: linnea

vafaen, bosse har skvallrat att ni inte ens ska vara i vilhelmina över jul. vad är nu detta?



och att du inte kommer hem förän lördag, vad är nu detta?



VAD ÄR NU DETTAA??



2008-12-18 @ 16:20:37
URL: http://linneakarlsson.weblogg.com

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits