Flytningar

Östersundpolisen ringde och berättade att de hade mitt körkort i säkert förvar.
VA?!
Om man tappar ett körkort på storsjöyran så kommer det inte tillbaka, om man inte har äckligt jävla mycket tur..

Min intuition säger mig att jag shoppar tur på kredit numer, för gratis är den knappast. Jag har verkligen inte gjort mig förtjänt av det. Hellz to the no!
Vad är skulden? Jag saknar samvete, så det går inte att belasta.

Nej, så är det inte alls. Jag har visst gjort mig förtjänt av det. Det är lika delar fight for your right och flyt.
Åh, vad jag irriterar er. Haha.

Just det, nån kille skulle fixa min dator, mobil och kamera också! Gratis!

Kommentarer:
Postat av: linnea

chansen är stor, jag har alltid fått tillbaka allt jag tappat i östersund, 2 mobilen och en plånbok, jag älskar östersund

2008-08-11 @ 18:41:16

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits