impotensorsakande småbekymmer

Här sitter jag och lyssnar på R'n'B.
Jag vill prata om mig själv idag. (Idag?! Ha! Det är mitt favvisämne alla dagar.)
Fast egentligen vill jag prata om något som säkert inte alls är bekvämt för någon annan. Många andra? Eller iallafall ett par andra, tror jag, men särskilt inte för förstnämnda. (vad konsigt det här blev för er. Elleleeller?) (JAG BRYR MIG FAN INTE!)
höhö. Höhöhöhöhö. HÖHÖHÖHÖHÖHÖH!!!!!!

Jag brottas lite med det, för jag vill inte gärna dras med dåligt sammis, men å andra sidan vill jag ventilera. Jag brukar ju vanligtvis sätta mig själv i främsta rummet men jag tror jag tyglar mig själv  och rättar mig efter principen om personlig integritet gällande andra. För en gångs skull sådär.

Jag har pysslat en del med akrobatik idag. Jag kände att det var dags helt enkelt.



Och just det ja! Vad extraroligt för er att ni inte bara får en glimpz av hur bendy jag är, utan även kan glutta lite på mitt hus!
Det lilla fönstret i vänstra hörnet är förövrigt ett fönster till toaletten, och inte mot gården.
På riktigt!
Så varje gång någon hälsar på och bajsar på min toalett så står jag i vardagsrummet och tittar på dem.
Det finns förvisso en rullgardin, men den sitter minsan på betraktarens sida.
Så hälsar Du på hos mig är det bra om Du inte är så förbannat toalettfrigid.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits