Kronprinsessan

Fick en jävligt vacker valentinokreation av min mor idag. Blekrosa kappa och tillhörande pennkjol. Jag vägrar lägga upp en bild på den, av principskäl som heter jag-ogillar-hela-dagensoutfit-dealen. Ganska onödigt, kan jag tycka.
Den var i alla fall något utöver det vanliga och nu måste jag hitta något att göra då det passar sig att använda skönheten.

Hittade min första tussilago idag, vilken blir en del i en liten överraskning.
Ja, det är sant! Jag överger önskningen (när man hittar sin första tussilago för våren får man verkligen önska något) för bättre behövande. Kinda.


Det är dags att äta mat. Kanske ta en välbehövlig dusch och svida om för den oplanerade kvällen. Jag har ingen aning om var jag hamnar. Förmodligen hemma. NOT. Aja. Hejdå.

Vad är grejen?
Ball sida.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits