Dawgs

Det blev, som väntat, en awsome helg.
Jag gillar att jag startar mina turnéer med en visit outlandish, om än det bara var Finland som förärades av min närvaro denna gång. I Finland köpte jag vin. Rejält vin, höhö.
Det förtärdes senare i en bubbelpool 3 mil norr om polcirkeln med ett gäng bratiga K9ers som visade var skåpet skulle stå, partywise.

Blev rejält slamsig ett tag och fick en släng av otrevlig buksmärta, men vadtusan?! Det var det värt.
Nu väntar en vecka i Luleå. Bella är ledig, grabbarna är bara 20 minuter bort och Wikanders födelsedagskalas står på schemat. Jag gillar livet.


Helgens bästa:
1. "Jag är i Finland!"
"Jag är i Norge!"

2. De sneda bukmusklerna.

3.  att återigen packa in sig själv på tunastigen och mysa med de bästa människorna på jorden.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits