it feels a little worse

Drömde en av de där drömmarna man tar med sig in i livet. Varken bra eller anus, bara förvånansvärt påverkande och otippat. Inte bara den psykiska känslan, utan också de fysiska följer efter mig. Hur det kändes i händerna, i ansiktet, på magen osv. Coolt. Vackert.

The inner world of your mind and imagination. Particularly links with looking into yourself and becoming aware of what you are feeling or daydreaming. To see a pool of water in your dream, indicates that you need to understand and deal with your emotions. You need to dive right in. Alternatively, a pool may indicate your need for cleansing. You need to wash away the past.

På pricken, drömtydar'n! änker dock inte dyka in och reda ut något atm. Om ett par år kanske, när jag förnekat färdigt.


Sov 22 timmar och vaknade som jag gjorde för ungefär ett och ett halvt år sedan. Så nu kan jag svara på frågan "Hur långt kan det gå innan kroppen ger upp?". Just about this far.
Det är bara att tagga transfusioner, benmärgsprover och döden.

Kul var det dock, för jag förväntade mig att klockan var 22 igårkväll då den egentligen var 16 idag.
Kände mig nöjd till en början, eftersom det numer är ytterst sällan jag sover mer än 4 timmar åt gången. Insåg sedan att jag missat hela skoldagen och kände mig inte lika nöjd. Gjorde vad som behövdes och tycker mig förtjäna en medajl för övervunna rädslor.

Det här är förövrigt en av de kvällar jag får äta upp mina ord: Skulle göra vad som helst för lite sällskap. Men jag skyller på drömmen, mitt fysiskt och psykiskt försvagade tillstånd och förvirringen därefter. Jag saknar träningen och känner mig pluffsig, förslappad och hemsk. Precis som vilken brud som helst, skillnaden är bara att jag inte får känna så.
&%¤#"!"#¤%!!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits