can't handle

Krille har åkt hem och ensam sitter jag som en påse päron.  Har så förbannat ont i halsen och googlar febrilt efter sidor med instruktioner om hur man amputerar halsen hemma, dock utan att hitta något av värde.
Det regnar och jävlas utomhur och jag känner ingen större lust till någonting överhuvudtaget. Ska beta av ytterligare arbeten på den milslånga lista av skol-skit jag samlat på mig genom läsåret. "#¤%&/&%¤#"

Vi har hur som helst haft det förjäkla trevligt, jag och min älskade bror.
Tordagkvällen gav inte mycket rum till aktiviteter då klockan var relativt mycket då han anlände, så vi hyrde film på tvn, drack cola och slappade deluxe. Han somnade tidigt och jag spenderade natten med Salomon och Dia Vandy, FNs mänskliga rättigheter och samhällskunskapsjäveljäveljävel.
Fredagen spenderade vi på stan, of course. Letade som galningar efter en slips som vi senare fick reda på att vi inte behövde leta efter. Lunchade på news med maja, anton, toolie och moje och skrattade, skrattade, skrattade.
Ville plocka fran en pansarvagn och köra över alla förbannade strosare. Det är det absolut värsta jag vet; folk som strosar och blockerar vägen. Ska ni strosa kan vi väl förfan gå längs väggarna och inte mitt i vägen!?!?!?!??!?!
Sprang på alla möjliga kändisar och bokade möten jag inte alls har tid med, men som är way more fun än att sitta inomhus och plugga. EvaMarie bland annat, den gamla godbiten. Jossan också, som jag intre träffat sedan 41årskalaset.

parentes
Om jag, mot all förmodan, skulle få för mig att ingå partnerskap med någon inom den närmsta framtiden så skulle det enbart vara för att få den extrafamilj man får på köpet. Maja har spenderat helgen i vännfors med Antons familj, i Nyköping sitter Linnea tillsammans med Larrys familj.
 Nog älskar jag min familj mer än livet, och har ju förövrigt två, men den där extrafamiljen, den saknar jag ibland.
slut på parentes

På kvällskvisten drog vi till Linnea och Krille klippte sig, jag sprättade en öl och planerade löst för den kommande veckan. Alla andra drog ut och festade i kulturnatten men vi pös hem och jag somnade som en häst klockan 23.
Ikväll blir det som sagt plugggggg. Kanske ringer jag en vän och bjuder på ett glas vin, så kan vi tillsammans avnjuta sista grey's anatomy för säsongen och gråta ut.
Vad sägs?

Och Therese: Gratulerar på födelsedagen!
Och Linda: Kan du inte komma hiiiiiiiiit?
Och Petra: I'm so terrible sorry för att jag är skitkass på att höra av mig. Hoppas ni hade skoj igår!
Och Mamma: Kan du inte ringa igen? Jag pratade i sömnen och vill höra allt om Italien och jag saknar dig.
Och Krille: Tack för att du var här och för allt jag fick. Jag älskar dig!

Hejdå.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits