turn this night into something to remember

Försöker koncentrera mig på att solen faktiskt skiner, även om det stundtals inte spelar någon som helst roll.
Känner mig något lättare i sinnet efter förlösande samtal med diverse vetenskapsförsjunkna gamla kvinnor och män som gärna vill tro att de vet vad de snackar om.
Ah, de vet säkerligen mer än mig, men jag har lite svårt att anpassa mig till deras mallar och deras vetenskap.
Vad som sägs passar helt eneklt inte på mig, även om det gör deras jobb lättare.

ÄH, wtf. (coolt!)
Det är open till helgen, och även om jag inte känner mig det minsta taggad för tillfället så är jag helt BOMBIS på att det blir roligt som satan.
Brutna traditioner till trots (jag syftar på Karlssons frånvaro, jag syftar på Viktor, Olle, Petter och resten av ösdgrabbarnas fråvaro, jag syter på jossa och Petras frånvaro) så kan det bli en riktig höjdare. Jag ska återförenas med min älskade Jason och jag ska shake things på Plan B och jag ska komma ner i varv med Asha Ali.
Kan bara bli bra.
Att syster dessutom kommer och tar med sig en liten del av mitt älskade och saknade hemmahem gör det hela än bättre. 

yeah well.
 Jag ska göra mig klar för träningen och resten av kvällen; Hudvårdsgrupp som Sofie bjudit in mig till och en möjlig ferre med ett gäng lirare jag inte riktigt vågar nämna vid namn.

tja


Kommentarer:
Postat av: linnea

WHAT! är open i helgen? Jag är avundsjuk på dej till 100.

2007-03-26 @ 18:03:02
Postat av: Petra

Än om jag är och springer runt i New York ( staden som sägs aldrig sova) så kommer jag att ge er en extra tanke, Umeå open är ju ändå umeå open. Rocka på.

2007-03-27 @ 16:52:43

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits