we could keep trying

Fortfarande nervös. Idag är det dock mildare och lättsammare att handskas med.
Har två dagar till på hemmaplan, sedan bär det iväg.



Slumpa namn i telefonboken på mobilen:

1. Jag heter - L. Sjöberg
2. Jag gillar - Röstbrevlåda utl.
3. Jag hatar - A. Filipsson
4. Jag är kåt i - J. Mikaelsson (Sorry Linda..)
5. Jag är verkligen super kär i - Mormor och morfar
6. Snyggast i världen - F21
7. Fulast i världen - L Svensson
8. Äckligast i världen - Saldobesked USSD
9. Muppigast i världen - I Ackewald
10. Tråkigast i världen - P Hägglöv
11. Jag ska satsa på - Familjen Hägg
12. Bästis - L Karlsson
13. jag ska ha sex med - P Löfgren
14. Hatar mest - S Lönnberg
15. Jag har en hemlighet med - A Björk
16. Skäms mest över - M Hagy
17. Är störigast - J Lampe
18. Vill jag gifta mig med - LumpenLars
19. Utnyttjar jag - A Åkerlund
20. Är kär i mig - C Karlsson d.y.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits