he died with his arm reached out

God morgon.
Eller?

Försöker så gott jag kan fixa min uppfuckade dygnsrytm med den av mig välbeprövade metoden att hoppa sömnen ett dygn för att sedan däcka kring sjusnåret och sedan vakna pigg och alert 0600 i morgon bitti.
Har inga större tvivel på att det ska vara några problem detta dygn eftersom jag knappt behöver vara vaken 24 timmar.
Under skoltiden (åh; liten ångestvåg av saknad) klarade jag iallafall 40 timmar då det behövdes. Manly!

Så med andra ord har jag avklarat natten och det tillsammans med mina fiktiva vänner i Grey's Anatomy, sjukt mycket smörgåsar och Kungen. ca. 10 timmar to go sedan är det dags att krypa till kojs.

Känns otroligt skönt att vara hos pappa, permanent. Ska idag återupprätta mitt lilla hem-träningcenter med min saknade favorit; boxningssäcken. Har dessutom en jävla massa dokument från försvarsmakten jag ska plöja mig igenom. Ett konditionspass ska jag också hinna med.
Vi får se hur mycket jag betar av och inte. Det kan lika gärna bli så att jag lägger mig på soffan och tittar på TV precis hela dagen.
Känner jag min kropp rätt har dessutom blodnivåerna sjunkit under minimumstrecket. SKULLE BEHÖVA BYTA OLJA.
Smart av mig att ta et vaketdygn >:|

Näe, nu pallar jag inte att sitta vid datapatan mer. I'll get back to ya.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits