two steps away from falling

Lina är Umeåbo,
Jullovet avslutades storartat med en helt otippad och oplanerad tvådagarsfest i olika delar av umeå.
Båda avslutades på favorithaket Scharinska, förstås med olika endings jag inte tänker gå närmare in på.
Men jag är nöjd med dem båda.
Söndagen var bakisdagarnas bakisdag, även om alkoholens biverkningar inte hade några större utslag. Kände helt enkelt bara för flytta sängens innehåll till soffan, titta på värdelösa TV-program, äta skitmat och sova tills jag inte orkade sova mer.


'Han vill ha någon oskuldsfull, snäll och bra tjej'
'Men jag kan vara det!'
'HAHA! Nej Maria, det kan du verkligen inte!'
Okej..
???

I can't help but wonder; Om inte ens mina närmsta vänner och stora, livvsviktiga stöttepelare här i livet tror på en förändring hos mig själv; kommer då någonsin någon att tro på mig?
 Jag tror, vet och vill så gärna se förändringar hos mig själv, och inte för någon annan än just för min egen skull.
Vad gäller ovan nämnda, och tydligen inte alls särskilt tråvärdiga förändring så är jag mer än övertyfgad om att den är fullt genomförbar.
Det är inte ens någon förändring, det är något som finns där, men ännu inte kommit till nytta.
Visst, jag har ännu inte gett mig ut på de äventyren, och jag har heller inga bevis som talar för, då alla försök hittills slutat i fatala misslyckanden och uppbrott.
But i can assure you, Jag finns där.
Jag är loveable, och jag kan älska som ingen annan.

Känn på den, all ye faithless.

Have you seen my love?
Is he far away?
Have you seen the one for me?
His face lights up my day
I won't let one boy steal a kiss or call me his
Instead I'll wait for his voice to call out and carry these daydreams away

Have you seen my love?
Is he far away?
Have you seen the one for me?
I won't let him get him get away
Please tell him that I'm waiting for him
Praying for him
Night and day
For now I'll be a lonely girl longing for his sweet embrace

Please tell him that I'm waiting for him
Praying for him
Night and Day
For now I'll be a lonely girl just long for his sweet embrace

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits