nothingness

Händer inte mycket. Jag gillar att sova mer än vanligt, men ändå så vaknar jag tidigare än vad som är hälsosamt. Ibland behöver jag inte ens vakna, ty John motherfucking Blund vägrar strö sitt förbannade stoft över mig. Istället skickar han nån värdelös jävla vikarie som inte kan handskas med magin.

Big up för Linda och hela hennes väsen by the way.
Big up för hennes hummus, pizza, givmildhet, kungenskillls, mer än underbara skratt och oändliga, fantastiska sätt att bara leva och vara och skita i det som skall skitas i och bry sig om vad man ska bry sig om. Big up för en av de bästa vänner som finns.

skolan är skojigare än vanligt dock.

Hejdå.


Kommentarer:
Postat av: camilla

förstår dej! samma problem här, trött som en gnu och hoppas på att få sova flera timmar men när jag ska få kliva upp 8 en morgon.. nää då vaknar jag omkring 6 och kan inte somna om :P har vi fått samma vikarie? ;P

2007-01-26 @ 17:10:34
Postat av: Linnea

Men så typiskt johnne.

2007-01-27 @ 17:59:30

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits