the great inddor-people

Slitna, slitna dag.

Sov inte tt kiss på hela natten och begav mig till mellanvåningen för lite TV. Somnade i soffan och väcktes ungefär 93827598275983475 gånger av min kära bror som ville få mig att gå på systemet. Drog dit, blev utskrattad och drog hem efter ett besök påaffärn. Sov som ett litet lindebarn till klockan var middag. Mamma serverade gourmetmiddag vid tvn och gav mig fotmassage.
Kände mig nöjd.
Tog en dusch och kom tillbaka till livet. Deklarerade och drog till pappa. Här är jag nu.

Sen är ju frågan varför jag ger er denna mer eler mindre detaljerade beskrivning av mig dag?
Kanske för att jag inte har något annat att berätta.

Här hos pappa har krille en minor grabbfest. De spelar tjejspel. Jag har tagit över musiken och väntar på att Jonas ska dyka upp.
Kan bli en höjdarkväll.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits