they lingre in my chest

Kvällen och dagen hade inte kunnat bli bättre.
Sådär lagom oansvarigt och rebelliskt skippade jag skolan, för att möta upp Maja på stan.
Tanken var en gemensam promenad, men det slutade med en påstridig man som ville få oss att prvoa cyklar. Som vanligt hade vi svårt att tacka nej (...) så vi valde en Skeppshult var och cyklade runt i 5 minuter. Hejhopp.
Sedan blev det News och en stor, stor, stor liten stund. Jag köpte en kaffe.
En blåbärscappuchino som var sjukt god.

Sedan hem, för att ladda för grillkvällen som blev hur trevlig som helst. Linnea, Larry och Jonas mötte upp i min lya och vi promenerade mot böles där vi upptäckte att vår grillplats var upptagen av ett gäng galna norrmän. Heja Norge.
Självklart byggde vi en egen liten eldstad.
Maja och Kaj anlände och vi grillade korv och hamburagre och grytor och bröd och plast och fåglar och hundar och gamla tanter.
Izak dök upp efter ett tag, sedan tog pyromanfasonerna överhanden och vi eldade allt vi kom åt, för att sedan bege oss mot Maja, Barcelona och chips.
Folke Bengtsson var en viktig del av kvällen och jag hånglade hejvilt med honom. Jag älskar Folke.

Barca vann, vi var glada och nu är jag hemma. Trött, lycklig och lite smånervös.
(lakfladkfnljnfajndislfjan) kanske bara Maja osm kan tolka, vi får se.
GODNATT.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits